Blogger Layouts

Coret-coret budak comel . hehe . :))


Assalamualaikum wbt . time2 bosan macam ney best conteng2 blog . haha . takde ape nak story sangat . hewwheww . tadi baru apply MARA . nak apply degree perubatn/pergigian memang tak lepas ah . even dalam negara pon . yelah kann aku ney bukannye pandai sangat . result pon suam2 kuku jer . 7A's only . so aku just apply Optometry and Biotechnology . both courses tu degree luar negara . I have no choices . sebab yang dalam negara tu , aku memang tak layak utk syarat2 minimum dia . addmath pon B+ je . sume course dalam negara tu nak addmath A- . memey ke laut lerr . XDD .

Then tadi , boypreenngg tersayang bagi tengok video ustaz Don Daniyal . pasal syarat2 bertudung . gile lawak dia dok ngutuk tudung Hana Tajima yang terngibai-ngibai tu . haha . comel ustaz Don ! XDD aku actually dah lame sedo pasal tu . since dr PLKN lagy . lg pulak aku budak skola agama . **bukan nak berlagak k . Ustaz Don kata tak kisah nak pakai tudung gaya ape skalipon . asalkan cukup 4 syarat tu . so skrang ney aku tgh dok usha tutorial cmane nak pakai Pashmina cover chest n belakang . tak banyak aku jumpa . tapi boleh laa . maybe aku boleh edit2 sikit gaya dyorang tu . ye la . pashmina kan panjang n labuh . 
gambar sekadar hiasan .
so sekarang ney aku nak kumpul pashmina banyak2 . hehe . buat style sendiri pun okay ape . janji tutup aurat , tak nampak sume2 tu . kite manusia biasa kan . mane ade manusia biasa yang perfect . Aku tak perfect macam korang . aku tau tu . thanks pada orang2 yg nak sokong aku . :))

p/s : post ini hanyalah berkenaan diri saya sendiri . jika anda suka , terima kasih . kalau tak suka , GO AWAY ! haha . sorry2 . btw , kalau korang rase aku ney berlagak alim , aku mintak maaf banyak2 . aku takde niat pun . **takut aku mulut2 manusia zaman skrg ney .

No comments:

Post a Comment