Blogger Layouts

okayy ! CUKUP !

gambar sekadar hiasan . LOL . XD
errr . ehemm3 . Assalamualaikum , selamat sejahtera dan salam 1 Malaysia . *macam kt PLKN pulak daaa . muehehe . sekarang jam mnunjukkan tepat pukul 1.53 AM okayy . not PM . hikhokk . XD . haha . takde ape nak cakap sangat , erm yelah kann time2 malam2 macam ney tangan aku gatal bukak blog seseorang . mungkin bersangkut paut dgn aku sikit la . errr , sikit je . cume nak cakap , PADAN MUKE AKU . sendiri cari pasal . yang kau MERENYAM pegy bukak blog dia sape suruh Noreen Nadia oiii . sendiri yang sakit hati . sendiri yang heart bleeding . sendiri yang jealous . kalau budak tu baca blog aku ney , konfem tepuk tangan . *tepuk laa . tepuuukkk . sifat ingin tahuu tu kuat sangatt laaa . takleh nak sloww . macam mane neyy ? ? bak kata mama pun , aku kalau bab2 menggodam , mengorek rahsia , menyiasat memang number 1 ah . err . jadi , janganlah berahsia dengan saya . kerana saya bakal mngetahuinya juga . hahaha . *gelak jahat . okayy sambung balik pasal menggodam blog orang neyy . *heyy , suke hati aku la . lappy aku . HAHAHA . macam2 ah aku jumpe . gambar2 "sweet" berdua . LOL . saye jealous . terima kasih . HAHA . aku korek sampai habiss tahu takkk . HIGHLIGHT sikit , SAMPAI HABIS ! HAHAHA . no wonder lah dia tak dapat lupekan sayang aku tu . okayy tiba2 aku rase merendah diri . helloo , tipu lah tak sakit hati . tapi kann , aku teringat kata2 Sin Haesong dlm Dream High 2 , "MEMORIES ARE MEMORIES . MEMORIES HAS NO POWER ." so , kepada Noreen Nadia , dah2 lah tuu . kau pun dah bahagia gilaa dengan sayang kau tu . *cakap sorang2 . Noreen dah senonengg dahh memalam neyy . errr , tapi hati aku still tak dapat nak lupekan sume tuu .
"YA ALLAH , bantulah aku menghadapi semua cabaran dan dugaanMU . jauhkan aku daripada melakukan perkara2 yang boleh merosakkan hubungan kami . aku ikhlas mencintai dia keranaMU ya ALLAH , ya RABB . kekalkanlah kami sehingga ke akhirnya ."
AMINNN~

p/s : MAAF KALAU TERSILAP BICARA + TERKASAR BAHASA .
*boleh jadi cikgu Bm neyy . hehe .

No comments:

Post a Comment