Blogger Layouts

Mahkota Parade, I come for you ! Hahah .

okey, aku taktau nak start mcamane . sebab best sgt . jarang keluar dgn mom n adik bradik aku yg gila2 . haha . mase nak pegy tu agak kelam kabut skit lah . sebab bajet2 nak bertolak pagy . last2 gitu gini je dah makan masa . so , amek keputusan brtolak tghari . memang saje kosongkan perut sebab nak lunch sekali . sampai2 je , my mum cakap "okey , biar akak yg tentukan tempat makan sebab kita nak celebrate besday dye skali . " haha . taktau nak pikir ape . last2 makan kat McD je . tapi best . hehe .
i'm done !

ntah bila baru habis agaknye .




lepas dah makan2 tu ,bajet2 nak tengok wayang yg best2 . tp sumenye ditayang malam . ntah bile mase nak balik pulak kann ? jd , aku sempat snap photo je dekat tangga panggung wayang tu . jadilah kann .  =="
tangge pon jadik . haha.
turun pulak pergi beli barang . tak sangka banyak jugak aku shopping ary tu . salah satunye make ups , pashmina . my mum beli kasut . agak lame la menunggu . hoho . ingatkan nak bodek2 skali . adess , tak dapat lah pulokk . haha .
sempat snap tunggu mak beli kasut .  


bosan jugak mnunggu . haha .
 yg paling best kat Mahkota Parade tu aku jumpe santa claus beb ! he's giving chocolates and candies to everyone ! aku dapat coklat cloud 9 . sedap . mentang2 nak krismas kann .
santa claus !
banyak kann aku shopping ? hehe .
that's all for today .thank you for reading, peeps ! :)

No comments:

Post a Comment