Blogger Layouts

My Days in PLKN

Heyy guys ! thankss sudi follow my blog . hehe . semalam baru smpai kt Muar tepat jam 12 tengahari . rase brsyukur gila2 dapat mnjejakkan kaki lagi di bumi Muar ney . hehe . dah mcm 100 tahun pulak tak balik ek ? :P 




mase nak ke PLKN tu hati aku meronte2 nak balik . tapi seruan kerajaan ney memakse aku follow je la . haishh . kat sane aku jumpe mcm2 orang . yg pelik2 , aneh2 , baik2 . senang cite macam2 ado . heh ~ mase datang tu macam2 benda kne angkut . penat weyh ! 
Kem PLKN Tasik Chini Resort
mule2 tu rase lain tinggalkan family . dah la jauh . TASIK CHINI kodd ! dah lame2 tu okey la . jumpe roommate yg okey , gila2 skit . haha . you know ? first time jugak lah aku kawan dgn budak chinese . agak jakun la di situ . kesian aku .
this is yuet jia .
aku jumpe lah jugak kawan2 yg lain . yg agak2 sporting morting .
this is anak pakcik Dayaon . hehe .

 okey , gambar atas skit tu anak pakcik Dayaon a.k.a muar a.k.a aman . hehe . yg bawahnye tu , sebelah aku tu Belle a.k.a Siti Nurhaliza . haha . gurau jer okey Belle ? sebelahnye lagy tu Ain . budak baik tu . jap2 , baik kea  ? haha . takde lah .
padang kawad .
Nampak cantik kann ? tapi nak naik ke padang kawad tu punye lah penat . adoiii . dah la tempatnye berbukit bukau . padang kawad hnye akan jadi tempat favourite pelatih kalau nak cari line maxis . haha . kalau aktiviti lain , sumenye malas nak naik . :P

Thats all for today okey ! thankss for reading . see ya ! ^^

No comments:

Post a Comment