Blogger Layouts

Harini aku bengong . X(

okay . mencapub sebentar . HAHA . XD
Assalamualaikum wbt . hye semua ! harini noreen update blog . haha . gile aku harini . tadi mase driving class aku belajar kete mcm biase . buat parking , 3 penjuru & naik bukit . errr . tibe kat jalan raya pulak tibe something wrong dgn aku . bawak kete enjin semput2 , gabra nak mampus . yang paling takleh blah tu nak tukar gear aku boleh pulak tak pijak clutch . adoyaii . memang something wrong dengan aku harini . sampai kan cikgu yg ajar ajar drive tu pon pelik dgn aku . dia kata "kenapalah dgn awak harini Noreen ? selalu awak tak macam ney . selalunya awak berani on the road . " 

stress ?? mungkin . =_="
Mungkin jugak aku stress duduk rumah . haha . dedor leww . hari Selasa ade pre-test a.k.a QTI lahh kan ? hoho . takutt weyy . mase nak drive tadi macam2 doa aku bace . aku cube tenangkan diri . air-cond dalam kete tu punye lah kuat . tapi takk tenang jugak . still macam tu . sebab tu la aku kata ade something wrong dgn aku . haha . apesal lerr . dari tadi aku dok pikir sampai laa nii . aku tak cukup tido ke ? tak jugak . tadi tak ngantuk pon . . aku stress ke ? takde lah sangat . biase aku boleh handle . errr . entah laa . semangat sikit laa noreen. hoho . okay laa . sampai sini je cerite aku harini . see youu all soon . :))

No comments:

Post a Comment